Wednesday, June 11, 2008

Kedudukan Dalam Bangsal

Ini sebahagian gambaran dalam bangsal..setiap baris rak ada 4 tingkat dan setiap tingkat mampu menampung 3-4 lapisan tindih bongkah, dan setiap baris rak mampu disusun sebanyak 336 bongkah beg. Rasa tak sabar untuk memutik hasil cendawan yang banyak lepas ni. huuuuu...

6 comments:

YUZIE AGRO FARM said...

macam kawan2 ok ka?

akak ramlah said...

ok sekali, barula ....berani bukan bisnes ...satu lagi kemajuan yg dpt kita lihat..semoga berjaya tu doa aku

Anonymous said...

hai yuzie..
go go!!!

dina said...

halu...semoga berjaya yuzie..
nak makan cendawan goreng,nak makan nasi goreng cendawan..nak makan sup cendawan...nak nak makan

McAni (anak watan kb) said...

ok bah kalo ko...ada rasa bangga jg la..hehehe bab ada jg kwn yg berani in this bisnes...which is very interesting n sedang berkembang mcm cendawan tumbuh selepas hujan...hehehe..
wish ko berjaya so aku pun dapat makan cendawan goreng puas2...post la lg byk info...mana tau bleh tarik lg ramai org buat..

Si Katak Hodoh said...

Update la bah :-)