Tuesday, May 26, 2009

Kali ni saya kemaskini lagi blog saya dengan beberapa plan kasar untuk membesarkan lagi bangsal dan empayar cendawan saya..hehehe


Gambar1 : Tanah kosong yang sesuai untuk tapak bangsal yang baru dan besar..ianya terletak di belakang rumah saya aje..hehe. Dengan support dari Kakak ku yang tersayang iaitu Linda yang berada Di jepun sekarang ini. Arigato zaimas kak, sebab support kitorang di kampung ni dengan duit modal untuk besarkan lagi...



Gambar2 : Inilah chiller2 yang besar dan murah akan saya beli bila projek besar siap nanti..untuk muatan yang besar kena beli yang besar lagi la..hehe



Gambar3 : Tak sangka pulak mesin fog yang ada di jual di pasaran ini berbentuk frog ( katak) cute plak tu hehehe...tapi x apa la...dengan harga rm199, saya korbankan..dapat juga memiliki mesin ajaib ini..ia mampu menghasilkan embun yang begitu halus..nampak gaya makin lembab la saya punya bangsal ni..hehehe..

Gambar4: Kesian mama, kepenatan membungkus cendawan...Senyum sikit ma :-) , sebab sekejap lagi Gui Brothers akan pamerkan di kedainya cendawan yang kita bungkus ni untuk di jual. Duit...Duit... :-)itu saja untuk kali ni..sekian..hheeheheee

2 comments:

zuLh@iri said...

Tahniah Yugi, wish U the best of luck!nak kembangkan biznes kat semenanjung...contact la aku....

Farrawati Sabli said...

wa..berjaya juga ah..alhamdulillah..